sobota, 13 kwietnia 2013

Wracam po "krótkiej" przerwie

Cześć wszystkim.Na początku tego posta chcę podziękować Wam za to,że jesteście i nawet,gdy mnie nie było,codziennie było kilka odwiedzin.Czasami mam takie chwile,że mi się nie chce pisać bloga.Po prostu cały zapał gdzieś zanika.A potem znowu wracam.Z nowym zapałem.I postaram się go nie utracić.
Co nowego na blogu?Po pierwsze:zmieniłam trochę wygląd  bloga.Według mnie jest teraz ładniej,a Wy jak myślicie?Po drugie:dalej chce mi się pracować i będę prowadziła bloga.I proszę,jeśli tu jesteście i macie możliwość komentowania,to komentujcie posty!

Alellegro.pl,99 zł

5 komentarzy:

  1. Blog trochę nie w moim stylu. Czyli moda, ubrania itd. Ale fajnego masz bloga. A ta sukienka w tym poście jest świetna i nie za droga na allegro. Fajny wyglądzik ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka.

    - Obserwujemy? Odpowiedź proszę u mnie :)

    ~ duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    fajna sukienka, le ja nie lubie nosić!

    OdpowiedzUsuń