czwartek, 4 kwietnia 2013

Dwie rzeczy najwspanialsze

Czeeść:)Miło mi,że komentujecie bloga i że jest aż(!) 9 obserwatorów.Dziękuję,że jesteście.
A dzisiaj dwie rzeczy,raczej przedmioty:skarbonka-kotek,i wieszak-sukienka na biżuterię.
                                               Kot-skarbonka

 Dostałam w prezencie urodzinowym od mojej koleżanki.Ojj,podoba mi się bardzo!Ale to jest skarbonka.Z tyłu ma wejście na wrzucanie monet.Niestety,nie da się jej otworzyć,trzeba zbić:(Ale nie mam zamiaru używać tego jako skarbonki,tylko figura:)Prawda,że słodki?
     

                                        Wieszak-sukienka na biżuterię
Niezywkle ładny,stoi na moim biurku tuż koło komputera.To prezent od mamy,he,he.Bardzo mi się podoba i jak widzicie,wieszam na nim biżu:)
Szóstoklasiści-jak Wam poszedł sprawdzian?

4 komentarze:

  1. zrobiąłm nagłówek i tło... wejdź tu ---> i skopiuj zdj z nr. 10 :3

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, musisz poszerzyć blog, żeby nagłówek był cały widoczny :)
    a robi się to tak
    projekt--->szablon---> ustawienia szerokości
    i takim suwakiem przesuwasz aż cały nagłówek się zmieści

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na rewanż www.ciuch-and-news.blogspot.com

      Usuń